Top bedrijf, top horloge!

Erg tevreden over de service van dit bedrijf. In mei kocht ik bij hen een gps horloge voor mn dochter, echter was zij vlak daarna ermee gevallen tijdens het rolschaatsen en was het gedeelte waar je. Ee oplaadt, aan de acherzijde, beschadigd. Ik weet dat dit niet in de garantie valt dus ik vroeg hen wat het zou gaan kosten door te maken. Kreeg ik gewoon een nieuw achterkantje opgestuurd, gratis en voor niets. DAT NOEM IK NOU KLANTVRIENDELIJKHEID! GA ZO DOOR! Het klokje is overigens ook echt nauwkeurig met de GPS. Top product, heel blij mee.

Super goede service

Erg blij met de service van one2track, wij hadden problemen met de horloge van mijn dochter meerdere keren met hun gemaild. Ze probeerde mee te denken met een oplossing, snelle reactie. Heel fijn!

Prettige service na een defect

Het horloge werkt perfect maar helaas konden we na 1 jaar gebruikt het horloge niet meer opladen. Wrs is er sprake van een defect aan het oplaadpunt van het horologe. Een mail gestuurd naar de klantenservice en binnen 1 dag een reactie met een oplossing. Dezelfde week nog een vervangend onderdeel toegestuurd gekregen. Top!

De horloges bevallen ook super goed! De kids begrepen gelijk hoe het werkte. Enorm goede service en behandelen ook snel je vragen. Dus gewoon allemaal TOP!

Niet goed

Net het horloge binnen. De registratie in de app lukt op geen enkele manier, met geen enkel mailadres. Telefonisch zijn jullie niet bereikbaar. Erg klantonvriendelijk! Dit eerste is opgelost. Maar videobellen werkt nog niet en ik kan ook nergens vinden wat ik dan fout doe. Heel irritant.

Draagt bij aan mijn gemoedsrust!

Het horloge is accuraat. Maakt gebruik van duidelijke plattegronden. Helpt mij bij het (steeds verder) loslaten van mijn kind.

Hele goede service

Snel een reactie en hele goede service!

Werkt goed, tot de zoveelste update en de garantie termijn vervallen is

Mijn zoon gebruikt het horloge heel veel. Hij gebruikt de connect go nu 4 jaar. Alleen het laatste half jaar geeft hij geen locatie meer weer. De reactie die ik kreeg was: de garantie termijn is verlopen, wij kunnen niks voor u doen. Conclusie, na 4 jaar word er verwacht dat je even een nieuwe aanschaft.

Teleurstellend

Afgaande op de recensies twee horloges aangeschaft voor onze kinderen. Eerste dagen veel plezier van gehad, maar toen viel 1 van de 2 in eens zomaar uit en dit gebeurde steeds vaker. Uiteindelijk contact opgenomen met one2 track. Moesten we het horloge open schroeven, toen wisten ze ons te vertellen dat het door waterschade kwam en dit valt niet onder de garantie. Het horloge is nauwelijks gedragen en er is niet mee gezwommen, gedoucht of ander vormen van contact met water. Uit COULANCE konden ze ons 50% korting aanbieden op een nieuw horloge, dat was het ENIGE wat ze konden doen. En dat onze dochter het horloge niet onder of in het water heeft gehad en er geen sprake is van gebruik van chemicaliën e.d. maakt waarschijnlijk ook niets uit. Ik las in eerdere reacties van one2track op problemen met waterdichtheid al dat kinderen toch niet altijd de waarheid spreken. Lekker makkelijk!

Wat een snelle reactie en afhandeling van onze vraag, dit is het enige horloge wat echt werkt en super handig in gebruik is voor onze zoon

Heerlijk om zo te kunnen zien waar mijn zoon is

Hugo heeft sinds een klein maandje dit horloge. Hij doet hem om als hij buiten gaat spelen en in de buurt een beetje van en naar vriendjes loopt. Ik weet nu waar ik hem kan vinden als ik hem moet halen om naar judo te gaan en niet meer de halve wijk afzoeken. Ook gaan we experimenteren om hem met horloge om van school naar huis te laten lopen.

Schöne Uhr

Wir haben die Uhr für unsere Tochter bestellt, da wir auf Nummer sicher gehen möchten und sie uns anrufen kann, ohne unbedingt ein Handy haben zu müssen. Installierung war recht einfach, leider ist die Ortung nicht immer genau, vermutlich je nach Verbindung der Uhr besser oder schlechter. Sobald sie im Wlan oder länger an einem Standort ist, klappt es in der Regel.

Uitkomst voor ieder kind!

Heel fijn om te weten waar je kind is. Toch een fijn gevoel wanneer ze de deur uitgaan. Heel gebruiksvriendelijk!

Met een gerust hart buiten kunnen spelen

Van vrienden hoorden we van het bestaan van One2track. Na oriëntatie besloten we het horloge aan te schaffen voor onze zoon van bijna 8. Hij speelt steeds meer en langer buiten en hiermee kan hij ons snel laten weten waar hij is of naartoe gaat. Bellen, videobellen of een berichtje sturen verloopt soepel. Kosten zijn minimaal. Horloge zit fijn en is zeer gebruiksvriendelijk. De bijbehorende app is duidelijk en makkelijk in gebruik. Wij vinden het een topsysteem.

Zorgeloos buiten spelen

Ik ben erg blij met het horloge voor mijn zoontje van 4 en hij ook. Hij mag nu zelf naar vriendjes lopen die iets verderop wonen. Binnen een minuut wist mijn zoontje hoe hij papa en mama kon bellen en doet dit ook goed. Hoe goed de kwaliteit van de gesprekken zijn verbaasde mij wel. Enige minpuntje was dat in het begin de locatie in de app Rijswijk aangaf terwijl wij aan de andere kant van Nederland wonen. Maar ook dat is inmiddels opgelost.

Makkelijk in gebruike en een fijne duidelijke app. Batterij gaan lang mee.

Perfect!

Mijn zoon heeft dit horloge voor zijn verjaardag gekregen. Het is zijn geld nu al meer dan waard. Wat een verademing dat ik hem kan bellen, berichtjes kan sturen en kan meekijken waar hij zich buiten bevindt. Ideaal ook dat hij het horloge niet zelf uit kan zetten! Wij zijn er heel blij mee!

Wij hebben een mooi horloge besteld voor onze dochter die binnenkort 7 jaar wordt, wij vonden jullie horloge de beste keuze voor onze dochter een compleet en mooi overzicht, mochten er vragen zijn kunnen wij jullie altijd bereiken.

Super handige horloge. Altijd up-to-date

Een hele fijne horloge. Ons zoon is 4 en heeft zelf ontdekt hoe het werkt. Hij belt er zelf mee en stuurt foto’s. Locatie altijd up-to-date

Blij!

Oudste dochter heeft al een aantal jaar een GPS horloge van One2Track. Nu een tweede aangeschaft voor de jongste. Heel blij mee! Ideaal voor op de camping, voor het spelen in de wijk etc. Het design van het horloge is vooruit gegaan, daar staat wel tegenover dat het scherm wat kwetsbaarder lijkt te zijn.

Heel fijn horloge.

Geweldig horloge voor de kids! Eenvoudig in gebruik en niet te groot voor de pols. Met de eenvoudige app stel je de horloge in naar wens. Kortom beste koop voor een GPS horloge.

Mooi systeem werk naar behoren.

Mooi horloge met mooi strak ontwerp. Functies werken goed. Alleen de gps werkt niet altijd

Werkt zoals ik had gehoopt!

Werkt goed! Goede gps. Makkelijk in te stellen. Voldoet aan verwachting!

Heel fijn horloge waarmee mijn kind met een vertrouwd gevoel buiten kan spelen!

Nog maar kort in ons bezit, maar onze dochter is helemaal trots ermee. Nu kan ze lekker buiten de tuin spelen en hebben wij toch zicht op waar ze speelt. En elke verplaatsing belt zij naar ons door. Een echte aanrader!

Fijn gps horloge

Super fijne gps horloge voor zoontje van 8. Hierdoor een stuk makkelijker terug te vinden zodat hij op tijd is voor het eten ;)

Pletterij 25

2211 JT Noordwijkerhout

0252 503737

Over one2track B.V.

De allerleukste, beste en stoerste GPS-horloges voor kinderen en ouders! Betrouwbaar – en betaalbaar bij aankoop en in gebruik. Met meer dan 150.000 enthousiaste avonturiers zijn wij dé marktleider in Nederland. Onze GPS-horloges zijn alléén gericht op ouder-kind communicatie. Geen games of sociale media, want buiten spelen moet écht buiten spelen blijven, zonder digitale afleiding.